Aj, aj, att jag inte orkade åka till Ullared

Det gör ont ända in i själen att  jag inte kom iväg......men nästa vecka då ni.

Emelie och Linda hittade så mycket fint så jag är fortfarande så avis på dem. De köpte varsin kappa som jag redan hade. Jag köpte den på Haléns med bra rabatt men deras var lik förbaskat billigare.

Emelie: Jag ska nog slå dina 3300 eller vad det var du handlade för. No problems at all!!!


Linda säger hon inte har några pengar men jag mutar henne med lite inköp så följer hon säkert med, skönt med en chaufför till.

Vill även stanna i Smålandstenar på hemvägen för de har en underbar affär som heter Hämta (tror jag) där som ger inrednings-inspiration.

Det är fortfarande synd om mej för jag har näskli, huvudvärk och är allmänt loj.

Hade tänkt  åka till Dicks garage i morgon kväll och spraya lite korgar och ramar vita men vi får se hur det går med den saken. Har förresten glömt fråga om det är OK men det är det säkert, han får isf bjuda lilla mamma på kaffe i det nya garaget.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha! Det tror jag säkert! Du verkar va bra på det där med shopping.. Jag ska till ullared om ett halvår igen och DÅ, då ska det shoppas mer mer mer. Skaru med? :)

2008-04-09 @ 10:25:05
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se
Postat av: Mari

Javisst brukar inte missa en sådan resa!!!

2008-04-09 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0