Andra andningen

Jag är nyss hemkommen efter jobbat natt och är skitpigg, har nog kommit in i andra andningen som det brukar kallas. Fick att trötthetssyndrom vid 4-tiden men sen har allt bara gått som på räls.

Jag har för första gången oxå jobbat i nattpatrullen, så nu är jag ytterligare en erfarenhet rikare.

Har svårt att se mej själv gå på samma ställe dag in och dag ut när man är van att ha ett så flexibelt jobb som jag har, men en dag vill man kanske ha tryggheten igen........

Jobba vaken-natt är något jag absolut kan tänka mej göra igen.

Nä, ska bädda upp nu och se om John Blund vill komma till mej även om det är en lustig tid på dygnet för honom. Hoppas jag får sova 4 timmar iaf.

Vad säger man?? Nattinatti eller Daidai?

Ha en bra fortsatt dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0