Nu är golvet på plats.

Nu äntligen är golvet där det ska. Det går ganska snabbt att lägga men är lite pilligt vid dörren.
Ska bara sätta dit lite lister men det blir på måndag för jag ska jobba i helgen.
Jag har en jäkla träningsvärk för min arbetsställning när jag sågar är inte den bästa.

Golvet innan (+ lite Ullaredsfynd i fåtöljen)

image164

image169

En bit på väg:

image165

I halvlek: En uttröttad men glad Linda

image166

Och vips var det färdigt!

image170

Nu fattas det bara lite småfix och "lull-lull".

image167



image168


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh vilken skillnad! Blev ju fint!!!Kram

2008-04-18 @ 23:41:51
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0