Tick tack!

Jag har äntligen en köksklocka, det damp ner ett presentkort på 50 kr på Åhléns i brevlådan. Måtte Gudarna veta att jag gillar Åhléns.

Hade tittat på  klockan men inte vågat vända på kartongen för att se vad den kostade, trodde den skulle vara dyr, blev allt lite lång i ansiktet när den bara kostade 149 kr.

NU ÄR DEN MIN och den har fått ersätta vinstället som alltid var tomt för jag dricker ju aldrig. Linda har stoppat in någon flaska i det ibland men den flaskan har inte blivit långvarig på den platsen, förstår inte detta!

Vinstället med en rödvinsflaska som nu blivit årgångsvin tror jag.

image114

Nya klockan och tavlan.
Vinstället tog med sej lite väggfärg på nervägen, så nu behövs en ommålning.
Har färgen men lusten saknas just nu.

image115


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt! Ungefär en sån klocka har vi i vardagsrummet :) Fast den köpte jag på Gekås förra gången vi var där. Haha. Det finns mycket bra grejer där!

2008-04-02 @ 11:24:17
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se
Postat av: Stina

Hej! Hittade hit när jag googlade på vinställ. Undrar var någonstans ditt vinställ (som nu verkar vara nedtaget) kommer ifrån.

Svara gärna på mailen. :)

//Stina

2011-12-01 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0