Ullared avklarat! Trött! Ja, för annars har man inte shoppat hårt!

Nu är denna resa till Ullared avklarad. Hittade faktiskt mycket fint. Köpte inga kläder utan en massa annat kul.

En glad och nöjd Linda utanför Ullared med vagnen full. Mormor är i skoaffären så hon fick inte vara med på bild.

image150

Lite av mina fynd:
Kuddfodral från Spira

Kökshanddukar:      
     
 


Underbara kuddar:     
  


Annorlunda durkslag och snygg termos
 

Blankt ljus, klot och snygg förvaringslåda ( köpte två): 


Skjorta till Dick: 


Lite smått och gott till Cissies hunnar Ylle och Taxi,
måste ju ha lite att bjuda på när jag får hunn-gäster:


Köpte även ramar om jag vill göra någon mer tygtavla i framtiden, svarta strån, en ny plastväxt till ASA krukan, lampfötter till mitt storarum, grejer till bilarna m.m.

Linda köpte en jättefin jacka från On the Peak och en massa annat, bra när morsan betalar. (Mutning för att hon skulle följa med som chaufför, skönt att slippa köra själv)
Vi köpte mest flyttahemifrån grejer till henne.

Trötta men nöjda var vi alla tre.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0