Vår oas nästan mitt i centrum!

Här är lite bilder från vår innegård som ligger så gott som mitt i centrum.
På förmiddagen satt vi ett gäng och drack kaffe och åt tårta och senare på eftermiddagen grillade vi färsk kyckling. Så gården nyttjas flitigt av oss boende.

image199

image200

Husen: En gammal termosfabrik

image201

"Nybygge" 1992

image202

Juni 2007 ombildade vi till bostadsrätter.
Området "Gamla" Kålgården delades i tre föreningar och vi var först ut.

Yttermiljöerna får man bara göra små justeringar på, vi fick t.ex inte göra ramper ner från soprummen utan de var tvungna att göras i samma sten som plattorna.

Kommentarer
Postat av: S AR A

kika in på min blogg om du vill se min egensydda klänning :)

2008-04-26 @ 21:15:34
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Emma

Åh vad mysigt ni har det, ser så härligt ut=)Hur många är ni som använder er av gården??Ha det bra, kram emmsan

2008-04-27 @ 20:11:00
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0