Hjälp! Jag får ju plats över hemma.

Funderar på vad jag ska i min datahörna när datorn flyttar in mitt gamla sovrum.

Ibland skulle jag vilja ha en go fåtölj så det blir som en läshörna men ibland vill jag inte ha nåt utan bara ha en massa utrymme över. Tror det blir det sist nämnda men vi får se. Ska iaf köpa denna lampan från IKEA har jag bestämt och sen får vi se........................

Sideboardet ska iaf målas, bära eller brista. Bra att ha lite höstprojekt framför sej, kan ju inte sitta med armarna i kors som jag gjort nu, det är jag för rastlös för.

A6 trippen igår gav inte så mycket, pep inte ens in på IKEA utan hamnade på Åhléns och IEMS men kom ut tomhänt så när som på en underbara kofta från Åhlens. Sen gick jag in till affären som har en grön skylt och handlade lite drickbart.
Får ta IKEA en annan dag, man ju bara 5 minuters biltur dit. Ja jag tar bilen man vet ju aldrig vad man hittar.


Kommentarer
Postat av: Monkan

Plats över, vilket lyxproblem :-)



Måleriprojekt låter kul, jag har ju målat en del på sistone och hittills har allt blivit bättre än innan, hoppas det fortsätter så... Men än så länge har jag ju bara målat fula och oviktiga saker, för att lära mig hur färgen beter sig.



En underbar kofta låter lyckat. Jag har så många och får lägga band på mig för att inte köpa fler, men en svart tjock har jag gett mig tillåtelse till om det skulle dyka upp läge.



IKEA-lampan var cool. Var ska den stå? Golv, bord fönster? (Jag vet inte hur stor den är).



Ibland är det efterlysning på annorlunda inredningslösningar, kanske "insynsskyddet" skulle vara kvalificerat? ;-) Och NEJ, man kan omöjligt ha för mycket kuddar!

2008-08-30 @ 12:37:42
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Ann

Hej hej!

Härligt med lite yta. Hellre yta än för mkt möbler. Som hemma hos mina föräldrars får jag panik, dom har prylar överallt, på golv o vägg. Man kan knappt röra sig.

Dom verkar tro att man måste FYLLA ett rum. Jag har efter min barndom blivit TVÄRTOM. Jag vill inte ha en massa prylar o möbler bara för att "fylla ut".

I början brukade mina föräldrar fråga mig vad jag skulle ha vid den dom tomma ytorna. Ingenting typ!

Tur att det har blivit trendigt med min inredningsstil!



kram kram o ha en fortsatt trevlig helg!!



ps. har du bara 5 min till IKEA? Kan man ha det så bekvämt? Jag har (hade) 30 min till GBG o tyckte det var nära;)

2008-08-30 @ 15:22:17
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Fröken Fräken

Det där ordnar sig säkert, ett tu tre så har man en massa överblivna saker som bara har hamnat där på något vis.. minns när jag först flyttade hit, vilka oceaner med plats jag tyckte att jag hade, enorma skåp, två förråd. Och vips var det proppfullt överallt!



Nu darrar omvärlden, jag ska göra ett nytt målningsförsök med oljebaserad färg, och fungerar nu inte detta blir det värlsdrekordsförsök på kast med liten byrå...

2008-08-30 @ 16:38:08
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Sandra/Vit design

Åh vad lyxigt att ha Ikea så nära, vad avundsjuk jag blir! Kram Sandra

2008-08-30 @ 17:00:37
URL: http://vitdesign.se/sandra
Postat av: Lisa

Åhh inte illa att ha IKEA så nääära! Fast man tröttnar kanske fort? :D (eller ja kan man det?)

Ja e kanske på IKEA en gång om året och sambon tycker nästan det är pest och pina när vi väl får tummarna loss och åker dit.. haha

2008-08-30 @ 17:42:02
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är också så avis på dig som har IKEA så nära! Nu har jag i och för sig flyttat tio mil närmare än det var från gamla hemstaden men det är fortfarande ca 16 mil... Lampan du funderar på att köpa är jag också sugen på. Den är så snygg!



Ha en fortsatt bra helg! Kram

2008-08-30 @ 19:02:02
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad lyxigt att ha Ikea så nära, det har ju inte jag. Lampan var jätte fin!

Kram Rebecka

2008-08-30 @ 19:39:13
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: madde

har för mkt energi, måste ju göra av med den nånstans :) glöm inte min hutt!! ;)

2008-08-30 @ 20:52:54
URL: http://alskadehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0