Jag har fått en award igen.....

och känner mej lika hedrad denna gången. Att det är en norsk en gör ju inte saken sämre.
Fick den av Dahlarna som är en av mina favoritbloggare och jag gör som Mirka ger den vidare till alla på min bloglovin lista så har jag ingen glömt.



"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"


Ha en bra fredagkväll alla ni där ut.........................

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Du är sååå värd den! Du vet redan sedan innan (hoppas jag!!), att din blogg verkligen inspirerar mig! KRAMISAR!!

2008-12-12 @ 22:00:47
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0