Jag har fått en julklapp!

Så har man fått öppna årets första julklapp och den kom från min arbetsgivare.

Blev verkligen supernöjd för det är inte lätt att köpa så att alla blir nöjda men tycker min chef + den andra chefen verkligen slagit sina kloka ihop och lyckats. Måste oxå säga att jag måste ha den absolut bästa chefen  hela världen och det är  jag så glad för. Finns nog ingen som kan lyfta upp en och puscha på när det är lite trögt. Önskar att alla hade en sån chef.

Se bara vilken fin kartong:



och i låg denna underbara pläd. Stor, rejäl och så himla mjuk.





Hade det riktigt mysigt i soffan igår vill jag lova!

Tyvärr så har jag fortfarande så ont i mitt skulderblad att jag inte kan sitta mer än ca 5 minuter åt gången vid dator.
Så jag kommenterar bara med några kort ord nu och ibland inte.

Detta inlägg har tagit mej 5 micropauser att göra och är en plåga!! Puuuuuuuuuuuuuust!!

Kram på Er och ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Mirka

Men din kämpe! Inte ska du sitta vid datorn när du inte är bra i skulderbladet. Nu tycker jag nog att du ska vila och komma tillbaka när du mår bättre. Lägg dig och mys under den finfina pläden!



Själv stressar man i sig fil till frukost för att sedan åka ner till ditt område och våldgästa en kompis som hängt upp nya gardiner(mina gardiner)...

2008-12-05 @ 10:32:11
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: martina

Vilken härlig filt, det är som sagt inte lätt att köpa julklappp till alla anställda, men min chef är också rätt bra på det! Amen vilken mög att ha ont strunta i bloggningen och ta ett varmt bad! Trevlig helg hoppas det löser sig för dottorn med jobb!

2008-12-05 @ 10:57:09
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det håller jag med, en bra chef är så viktigt att ha för att verkligen trivas på arbetet. Sen får man inte glömma att det nog inte är lätt att vara chef jämnt, det är liksom tradition att gnälla på honom/henne.



Jättecharmig pläd! Härligt att tomten kom tidigt också.



Stora planer i helgen? Själv ska jag försöka mig på att baka lussebullar!



Härlig Helg!

Kram Mia



PS. Vi har pratat så länge så det känns som du är en gammal vän men upptäckte att jag inte länkat till dig på min lista, tagit det för givet att det redan var gjort. Så jag sätter upp dig där nu om det går bra för dig. Kram!

2008-12-05 @ 13:12:03
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Hm, undras vad vi får i julklapp?? Jag har varit så upptagen med att tänka på de chokladkartonger som tydligen burkar komma till jul att jag inte har hunnit tänka på julklapp. Dock gissar jag på något standardiserat och lite tråkigt.. med tanke på julfesten!!



Det här med skuldran lät ju inte bra, har du testat värmedyna tex? Herr Fräken tycker alltid att man ska ha värmedyna till alla krämpor. Ett under att jag sluppit ifrån att använda den till min förkylning... jag är nog varm ändå!!

2008-12-05 @ 13:19:54
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Lisa

Fint!!! Mysigt att ha nu i vinter ju! och annars också för den är ju såå fin!

Låter som att fröken har mkt att stå i, hoppas att du mår bättre snart! KRAMKRAMKRAM

2008-12-05 @ 22:00:07
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilken fin julklapp du fått. Ska bli spännande att se vad jag får i år.



Låter inte kul med den onda skuldran. Du får ta det lugnt i helgen och bara vila, både från jobb, datorn och pyssel och fix:-)

Kram/jenny

2008-12-05 @ 23:39:09
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: dahlarna

Din stackare - har du sååå ont! Då är ju verkligen inte vid datorn ett ställe du ska vistas på... Eller så får du skriva med vänstern...



Vilka otrolig chef du verkar ha! Hoppas att hon/han får veta att du tycker så. Tror att chef måste vara ett oerhört otacksamt jobb många gånger. Oftast får man nog bara höra när man gör mindre bra saker... Jättefin julklapp... Jag jobbar inom kommunen - så vi får nog ingen julklapp... Förra året hade de sparat in på den & detta år har ju inte varit mer rikt direkt...

TA HAND OM DIG & KRYA PÅ DIG!

KRAMISAR!!!

2008-12-06 @ 00:23:00
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken fin present, brukar ju lätt bli lite si och så med företagsjulklappen, men denna var ju en hit! :)

2008-12-06 @ 01:49:48
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken fin filt! Vad tråkigt att du har ont, hoppas att det går till sig för dig.

Ha en trevlig helg, Kram Sandra

2008-12-06 @ 11:12:07
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0