Tävling hos Emmsan och lite om Linda linslus......

Det är tävling hos Emmsan med bloggen hemochinredning.blogspot.com/

Fast det tar emot att blogga om den...... inte att Emmsan har tävlingen men att fler får reda på den då och jag vill ju så gärna ha en krukgubben i mina ägor........

Kanske lyckan ler mot en Mari som har så jäkla ont i sitt skulderblad att hon inte kan sitta vid datorn mer än några minuter åt gången. Så ursäkta om jag inte kommenterat i den utsträckningen jag brukar. Får ta lite i omgångar.





Bild lånad av Emmsan med hennes tillåtelse.

Nähä, nu ska jag på APT strax och det tar emot eftersom jag jobbat journatt från 16,30 igår och kom hem vid halv 8 i morse och nu får ge mej iväg för ynka 2 timmar, bara att gilla läget.

Sen är det IKEA som gäller med dottern. Hon är förresten värsta linslusen idag, ett stort reportage om henne i JP om arbetslöshet.
Fast inget ont som inte har nåt gott med sej, de ringde nu på morgonen från Lernia och hon ska på intervjuv nu kl 14.00. Håll tummar och tår.....................






Kommentarer
Postat av: MO

Nämen en riktig kändis till dotter då, hoppas att det ger utdelning.



Låter som ett jobbigt pass du haft, såklart förstår vi att du är lite frånvarande då, särskilt som du har ont i skulderbladet oxå, du får vara rädd om dig. Men kanske ett Ikeabesök kan pigga upp dig lite.



De är så söta de där krukgubbarna, har inte sett några "på riktigt" utan bara i bloggar av olika slag, jag håller tummarna för att du ska vinna..



Ha de så bra, ta det lugnt ikväll, kramar

2008-12-04 @ 18:13:02
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Hur gick det med jobbet till dottern idag? Ibland är det bra att vara linslus... Jag fick mitt nuvarande jobb tack vare ett repotage i vår dagstidning! :-) Hoppas att du får en skön kväll! KRAMISAR

2008-12-04 @ 20:31:39
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för tipset om tävlingen ;-)



Jag håller tummarna för att det fixar sig med jobb för dottern! Hur gick intervjun i dag?



Hoppas du får en mysig kväll med kvällslektyren!

Kram Anna

2008-12-04 @ 22:16:38
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Mirka

Jaså, har din dotter gått och blivit lokalkändis nu :)



Var du uppe i mina trakter o jobbade menar du?Ja det är rejält med snö nu med. Smälter ju inte bort på samma vis här uppe. Var uppe säkert 15 gånger och tittade ut ur fönstret i natt. Sånt man gör när sömnen inte vill komma.



Hörde du den där smällen i eftermiddags? Jag TROR att jag hörde ända hit.. har inte riktigt fattat vad som hände bara..

2008-12-04 @ 22:30:24
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Ann

Trist att ha ont men vi håller tummarna för att det går över.

Och att du skall vinna. Jag skall inte vara med o tävla. Bara för din skull avstår jag.;)



Sedan hållar jag båda tummarna hårt för din dotter hos Lernia!!!



kram o go natt från mig!!!!

2008-12-04 @ 23:17:06
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag ska hålla tummarna att din dotter får jobbet! Jag har utmanat dig på min blogg, kram Sandra

2008-12-05 @ 00:35:50
URL: http://tjohalia.se
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Krukgubbarna är jättefina! Men jag tänker inte delta i tävlingen. Istället håller jag tummarna för att du vinner, det tycker jag att du är värd!

Och håller även tummarna för att din dotter får jobbet!

Ha en mysig helg! KRAM

2008-12-05 @ 09:18:42
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0