Alla hjärtans dag, hiss eller diss?

Skulle inte falla mej in att "fira" alla hjärtans dag utan ger hellre något till mina när och kära när jag själv har lust. Så här är det diss vill jag lova.

Snart vankas det 20-års kalas här i familjen så jag sparar mej till dess.

Har ont i ryggen men det går säkert över under dagen, gör vissa lyft ibland när jag jobbar som inte är så hälsosamma för senan som håller upp baken.


Har ett kattaskrälle som går här utanför och skriker nu igen, han är lite "humhum" i grannens lilla kattdam.
Hon hade visst smitit ut igår så nu är det väl "kärlek" i luften igen, hoppades att det var slut mellan dem men ack så fel jag hade.
Jagade iväg honom två ggr igår och en gång nu vid halv 6, skrället hörs t.om genom stängda fönster så den stämman är det inget fel på. 
Vad gör man åt detta? Förslag?


Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0