Denna kappa stod det Mari på!

Hittade en kappa hos Haléns och slog till på vinst eller förslut, kan bara säga att det blev högvinst.
Passade såååååå perfekt. Det var rabatt så jag gav 250 kr, det är ju som hittat eller?
image16

Bild: Haléns

Den kommer jag att tillbringa mycket tid i till våren. Invigde den faktiskt igår till mina nya stövlar.

Beställde även en del från Ellos men det fick gå i retur, säger bara katastof!
Brukar hitta något som passar men inte denna gång, tråkigt!
Annars var det kanonrabatter 40% på dyraste varan.

Bland annat denna saken som såg så läcker ut men var som en trasa tyvärr, fattar inte hur man får till "rycket" när den bara hängde rätt ner. Provade 38/40 och jag är större än så men ändå åkte den ner.
Har jag missat nåt kanske?
Färgen är annars helt underbar!
image17
Foto: Ellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0