Ny dag, nya utmaningar?

Så var man upp långt för tuppen igen, närmare bestämt lite innan fem.
Typiskt när man ska jobba kväll men är van nu med bara ca. fem timmars nattsömn.
(Sover skönt och hårt de timmar jag sover iaf) 

Vet inte vart jag ska jobba idag så därför stämmer rubriken ganska bra.

Dottern ska jobba idag, hon hoppar in x-tra. Bättre än inget, men hoppas hon ska få ett arbete med mer fasta tider tider snart.
Det känns inte så bra varken för henne eller mej när hon har det så här, speciellt inte för henne.

Vet inte vad jag ska hitta på under förmiddagen ännu, tar det lite som det kommer när man inte vet vad man får för arbetstid.

Kanske ska börja läsa en av mina nya böcker jag fick hem från Bokus förra veckan.

Ha en bra dag för det ska jag ha!


image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0