Nybörjare!

Jaha, nu ska jag också börja blogga lite. Det är ju modernt sägs det, så varför inte haka på.

Brukar sitta och kolla igenom lite bloggar och tycker det verkar kul.

Vet inte vad jag kommer att skriva om men det blir väl lite ur min vardag som inte är speciell händelserik men under tiden man skriver kanske man tycker att , hoppsan något händer det ju faktiskt i mitt liv trots allt.

Är ju ganska intresserad av kläder så kanske kommer det handla lite om mode på en nivå för oss kommunalarbetare. Gillar även heminredning.

Kommentarer
Postat av: Ela

När man väl ahr börjat blogga, kan man inte sluta :P

2008-02-10 @ 20:19:57
URL: http://knownasela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0