Underbar morgon eller?

God morgon!

Vaknade kvart över fem, så det blir återigen en lång dag eftersom jag ska jobba kväll igen.
Blivit en del kväll nu men tycker trots allt att det är ganske skönt att jobba kväll för det är oftast inte lika stressigt men det beror på vart man jobbar givetvis. Synd bara att man inte kan sova lite längre.....

När jag kom hem igår tittade jag på City Akuten som jag gillar skarpt sedan ytterliger ett program på 4:an om en tjej på 19 år som vägde över 200 kilo, sorgligt. Måste ha somnat precis efter 23,40 i soffan för jag vaknade med ett ryck att dottern kom hem vid 00,30.

Dottern har jobb både idag och imorgon och det känns bra. Bara att tacka och ta emot.

Ska kolla om Pudeltanten också jobbar kväll då kanske vi hinner ta en lunch på Åhlens som har en underbar vegetariskt buffé. Kan verkligen rekommenderas!!!!

Annars vet jag inte vad dagen har i sitt sköte, jo givetvis skidskytte. Mixed-stafetten går ju idag, måste kolla hur dax. Hinner säkert inte se den eftersom jag börjar tre. Hoppas vi kan försvara guldet från förra året, håll alla tummar ni har gott folk!

image8

Foto: Expressen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0