Bolagret hallå igen och igen och igen!

Det är ett evigt mailande till Bolagrets kundservice. De kunde gott och väl ha telefon så det går att ringa ist, urdåligt.

Fick igår ett kollnr. med Posten som "budbärare" men inte fasen var det komplett eller så har inte mina varor gått i väg iaf för det fanns inget med detta numret hos Posten. Hade de gått iväg förra vecka (tisdag) som det utlovades skulle jag haft dem i slutet av förra veckan. Testade med att sätta SE efter alla siffror vilket Posten brukar ha men inte ens det funkande. Har även varit inne på DHL, fast han skrev att de gått med Posten.  

Nu har jag skrivit ett lite mer aggressivt mail till dem att jag ev. kommer att skicka varorna i retur för nu är jag trött på detta. Nu har väl karlen tagit midsommar ledig oxå skulle inte förundra mej ett dugg så jag får väl vänta på svar tills på måndag. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hatar att bli behandlad så här, då tänder jag på alla fyra.

Bolagret! Skaffa en telefon om ni vet hur en sådan ser ut så man kan prata med Er istället för att hålla på och maila.


Kommentarer
Postat av: mirka

Oj, här går det hett till. Ska ta och spana efter telefoner när jag går in där idag. Annars får väl jag säga till på skarpen och hälsa från dig!

2008-06-19 @ 11:19:20
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: tina

Tackar för utmaningen..självklart antar jag den!

Tack för infon om tapeten...skäms lite över att jag är så himla slarvig med att kommentera.Bloggtorkan är total...men det kommer väl ny inspiration antar jag =)=) Nu måste man ju ta och åka upp till HJO i sommar...vilket toppenställe du hittade!Har för mej att hem &hobby också har en affär nere vid hamnen..men inte alls med det utbudet!



Tråkigt med dina varor från Bolagret...hoppas det löser sej !



Ha en fin midsommar å kram från mej!



tina=)

2008-06-19 @ 13:25:52
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0