Det är lite synd om mej.......men bara lite.

Igår kände jag mej trött och hängig, skulle fixa en hylla till sovrummet och Vaktis var här med värsta borrhammaren men hade inte ork utan somnade stup i ett i soffan, 3 gånger faktiskt och det är inte likt Mari.

Jag slängde i mej två alvedon och stack och jobbade kl. 15,00 med en huvudvärk som inte ville släppa taget. Tur jag var på en gruppbostad där det inte var så ansträngande.

Har nu varit uppe sedan halv 5 och känner mej manglad och fortsatt skallvärk men i med ett par alvedon så ska jag nog klara denna dagen med.

Ska vara på ett ställe idag där vi inte är så många från Bemanningen som kan gå in och jobba, så det är lite svårt att vara hemma idag men i morgon kanske jag viker ner mej......  På detta ställe krävs brevidgång, gärna flera ggr eftersom man arbetar med autistiska personer med en väldig stuktur.  Spännande jobb jag har va?  Variationen är enorm och det passar mej som handsken.

Killen jag jobbade med igår tyckte vi hade haft det jättetrevligt och jag sa det samma. Ger idel beröm för jag blir alltid väl mottagen och får alltid sammar respons tillbaka. Jag är tack o lov en väldigt öppen person och har lätt för att träffa nya personer annars hade det inte funkat.

Hoppas ni får en bra dag, den är perfekt som pyssel och fix dag med det tråkiga vädret.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte kul att inte må bra, hoppas att du också kryar på dig! Kram Sandra

2008-06-14 @ 06:42:55
URL: http://tjohalia.se
Postat av: madde

Krya på dig gumman och ta det lugnt med jobb om du kan, Kram

2008-06-14 @ 08:21:22
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: mirka

Precis de affärerna önskar jag också att vi hade här. Ilva hade ju inte varit helt fel, men jag har hört att de ska komma till Solåsen:)

Ha en bra dag på jobbet. Jag ska ta och fördriva min ledighet på loppis tror jag:)

2008-06-14 @ 09:23:27
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Hoppas du mår bättre nu och att huvudvärken gett med sig.



~Livet i byn

2008-06-14 @ 19:44:45
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0