Jag har hittat de ovala kuberna o beställt!


Det söker finner heter det visst och jag fann!!!! De ovala kuberna fanns närmare än jag trodde visade det sej.

Har nu lagt en beställning på kuberna hos Inreda.com och köpte visst de sista av just en modellen, för när jag skulle ladda ner bilden så upptäckte jag att den var borta (det står ju hur många som finns i lager o tydligen fanns det bara ett set kvar). Men hittade en pytteliten bild i mitt beställningsmail som jag dragit i på alla håll och kanter för att få i lite vetig storlek.
Fick leveransbesked igår att de redan var skickade, det var snabba ryck då jag beställde dem i söndagkväll.

Såg att även Ellos nu fått in kuberna igen men det var bara i två-pack och de kostade 399 kr. De jag beställde blev lite dyrare än om jag skulle beställt fyra stycken från Ellos men bara någon 100-lapp. Testklickade hem dem,  då fanns de lustigt nog inte utan var slut.

Blev lite dyrare än Malins men fick 10% om jag uppgav rabattkoden: Jordgubbar.

Detta får bli min semesterpresent till mej själv!!

Dessa har jag köpt!







Dessa finns kvar:



Ellos väggkuber




Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du fick tag i dem innan de tog slut! Kram Sandra

2008-06-24 @ 07:13:27
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Evelyn, i hemmet

Svar: Ja! Inte nog med att hela veckans post för det mesta ligger där, det är pennor, nagelklippare, SKRÄP(!) och en massa annat smått. Jag får trösta mig med att den lilla förvaringen fylls av min karl ;) Det är jag som städar ur den när jag kommer ihåg!



De där kuberna är riktigt snygga. Jag var inne på en massa sånt förut, men nu kan jag begränsa mig lite. Någon på väggen passar bra!

Ha en fin tisdag!

Kram, kram!

2008-06-24 @ 07:28:39
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Från förråd till gästrum - Therre

Vad kul att du vill följa mitt projekt! :) Jo, det är en del som måste göras. Hihi ;)



De där kuberna är ju jättesöta!

2008-06-24 @ 07:53:58
URL: http://forradtillgastrum.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina, jag vill också ha! Hälsningar Sandra

2008-06-24 @ 08:08:04
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Snygga! Minpojkvän har en liknande variant, fast smalre och mer avlånga. Fast de har inte kommit upp på väggen än.. kanske bäst att jag lånar dem till mig?! ;-)



Ja, du målandet av stolarna är visst ett evighetsgöra. Men det beror på att färgen under var stark turkos, och det visade sig vara svårt att skrapa bort den och när man ska täcka över med färg så tar det ett par varv.. men jag tror de är OK nu.- Nu får man bara vänta på att färgen ska härdas i en vecka. Man vill ju inte få vita färgfläckar på byxorna!

2008-06-24 @ 08:30:12
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Malin Inspiration & design

Mari; Nämen vad kuuuul! Grattis! :) Som du har spanat efter sådana. Kalas jue! Vart hittade hon dom om jag får fråga? :) Förstår att du är happy. :)Ser fram emot att se dom uppe.



Hyllan på bilden är så jäkla snygg tycker jag. Så hade jag absolut haft om jag hade haft ett mindra barn. :)

Märkligt med Ellos kuber. Men jag läste om dom och dom hade inte fått så bra betyg på hemsidan. Sen ser man jukanterna på sidan på dom. Nä, våra är snyggare! ;)



Ha en bra dag! Kram

Postat av: Malin Inspiration & design

Nu vet jag att det var på Inreda du beställde dom. :)

Postat av: dahlarna

Vad kul att shoppa!!! Roligt att du hittade det du letade efter! Ser fram emot att se hur de ser ut hemma hos dig! KRAMIS!

2008-06-24 @ 21:25:20
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anna

åhh, nu har de säkert sålt slut. Jag skulle klicka hem de häromdagen men hann inte och nu finns de inte på inredas hemsida. Har skickat ett mail till de för att fråga om de återkommer i sortimentet. Jag ville sååå gärna ha de, typiskt.

2008-06-25 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0