Kyl och frysbyte??

Jag funderar starkt på att byta min kyl/sval och frysen mot bara en kyl/frys. Vi är två i hushållet och fyller inte ut varken kyl eller frys med mat och dylikt. Det är dessutom gammalt (1992) och drar en massa onödig ström.
Funderar på en kyl/frys som är minst 185 cm men helst 200 cm.

Byter jag så får jag ju mer plats i köket men då måste man ju fixa nåt där istället. Det går inte att få tag i samma köksskåp och sedan är ju mina luckor sprutlackerade. Hade tänkt ha det nya vid skafferiet och köksdörren ska upp till vinden när Hulken kommer och hjälper mej.

Jag måste även bygga om uppe vid taket men det är nog lätt fixat.
Tur att jag la golvet så det går under kylen och frysen.

Har ni några tips??? Har väl lite egna ideér men kul att få andras syn på saken!!!

Vill bli av med micron så den ska givetvis få plats.




Kommentarer
Postat av: madde

pffff tänker minsan inte ge några ideer....muttrar ;)

2008-06-14 @ 21:46:47
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: madde

usch stackars dig, sov och ta det lugnt och skit i alla "måsten", ta hand om dig kram

2008-06-15 @ 10:17:04
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: Martina

I vår förra lägenhet hade vi bara ett kylskåp/frys nu har vi två, jag tycker det är jätteskönt då vi utnyttjar det. Fast jag vill byta ut mina vita till ett smeg kylskåp och får jag det kan jag tänka mig att ha ett litet och trångt kylskåp ;)



Jag har tyvärr ingen bra idé!

2008-06-15 @ 12:38:18
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0