Min köksvägg har blivit grå!

I morse fick jag ett ryck vid 7- tiden och började måla min köksvägg, den blev ju så ful när jag tog ner vinstället, färgen följde med och så var det en massa hål.

Hade fått färg av mamma men den var på tok för vit (speciellt mot den gamla målningen) så jag åkte iväg vid 8-tiden och köpte en liter Becker väggfärg i ljusgrått ist och blev riktigt nöjd med resultatet.

Usch vad jag hatar att måla, planerar jag att måla så blir det inte av för jag hittar alltid på en ursäkt åt mej själv för att slippa. Så när jag väl målar blir det oplanerat.

Tyvärr tror jag inte jag har kvar förebilden för jag rensande ju bort en massa bilder som jag inte skulle och glömde att fota innan jag började i min iver att jag äntligen fick lite lust iaf.

Annars har det mest blivit sola och mysa i trädgården idag oxå, bäst att passa på ........fixa inne får jag göra när vädret är sämre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0