Vädret hindrar mej från att blogga

Det fina vädret gör att jag inte är på blogghumör. Älskar att vara ut i solen och värmen, har precis kommit in från trädgården nu.

Idag har vi varit iväg med jobbet på sommarskoj.  Det var många röda axlar och armar när vi åkte hem efter 8 timmar i fullt solsken tur att jag inte tillhör den skaran. Tål solen jättebra tack o lov.

Vi har försökt lära oss dans linedance, vart har mitt taktsinne och ,in kordinationsförmåga tagit vägen mån tro?

Sedan har det varit tipspromenad med kluriga frågor och samarbetsaktiviteter. En lyckad dag med andra ord.
Var hemma vid 17-tiden dödstrött, tog filten och Hus & Hem och la mej i trädgården och somnade så sött.

Nä.  nu ska jag sätta mej vid TV en stund, får läsa bloggar imorgon bitti, det hinner jag innan jag börjar jobba för jag brukar ju vakna vid 4-tiden.

Har haft problem med att publicera inlägg och sedan har det inte gått att kommentera och vet inte om det går med detta inlägget heller, återstår att se.

Ha en bra fortsatt kväll, snart är jag på G igen.


Kommentarer
Postat av: dahlarna

Hej!

Nej Nordik är relativt nyöppnat. Det finns i Linköping & Norrköping. Är tydligen på gång i Västerår & ev Örebro också. Har bara en massa kuliga märken som Cult Design, Himla, Kartell, Bruka Design, Rice, Koziol, Marimekko, Mairo, String & så en massa fina möbler + andra märken! De har tyvärr ingen web-butik - men en hemsida. Dock inte mycket på den. www.nordik.se



Det verkar som att du har haft en härlig dag! Kul! Sov gott!

2008-06-03 @ 22:47:01
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkar som det funkar me inlägg nu=) Snygg väggen blev i grått!Tänk om man kunde ha den energin klockan 7 på morgonen;) Hoppas du haft en skön dag i solen!?Kramar emmsan

2008-06-03 @ 23:56:02
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Klart du ska njuta av solen. Jag kan njuta av värmen från skuggan av altan, fick hudcancer för nåt år sedan och får inte vara ute mellan 11-15 alls. Men nog är det grymt skönt med sommar ändå!!



I går först skulle dom skicka postlådan, gud vet varför dom dröjt och inte hört av sig.



~Livet i byn

2008-06-04 @ 06:04:06
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Svar: Ha det bra du med, jag kollar in efter jobbet och ser om du fått till inlägget. Vi har utvärderingsdag i dag.



Kanske ska du fundera att flytta till nya plattformen (om du inte redan gjort det?). Dom öppnar för flytt några gånger per dag.



~Livet i byn

2008-06-04 @ 06:37:16
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: madde

håller med dig, är hellre ute i solen och njuter än inne framför datorn :) hoppas du får en bra dag, kram

2008-06-04 @ 06:38:49
URL: http://madelaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0