105 st kakeldekorer, tagit mej vatten över huvet???

I brist på sysselsättning image54 har jag skaffat mej ett underhållande jobb, ska sätta upp cirka 105 svarta kakeldekorer i badrummet, allt för att bli av med det gammelrosa.

Ska bli intressant att se om jag pallar med detta konststycke.
Har satt upp en och det jäklas redan, Grattis Mari!!

Jag räknade ut att om jag sätter upp fem om dagen blir det klart om lite mer än 20 dagar, nice!

Har redan problem, det blir bubblor fast jag skrapar, ska testa med vatten och lite diskmedel till nästa dekor.

Ettan på plats, yes!!! (med bubblor, tur jag köpte några extra)

Jag önskar mej själv lyckat till!!!!

Lyckas jag med detta blir det målning över kaklet och lite nya handdukar.

Håller Er uppdaterade hur detta projekt går..............spännaden va?

Ha en bra fredagkväll för det ska jag och mina kära kakeldekorer ha.

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0