Funderingar kring nytt hallgolv

Retar mej på mitt fula hallgolv, det är verkligen slitet.
Nackdelen är att det går ihop med rumsgolvet men funderar ändå på att lägga ett laminatgolv i klinkermodell där.
Tror att det skull funka för öppningen är ju inte så stor in till rummet.

Detta är ett golv jag gillar men så vad det ju det där med att bestämma vilken färg det ska vara.

image21
Foto: Byggmax

Gillar grått men passar det till övriga lägenheten, då den har en gammal stil?

Vill inte ha för ljust golv i hallen eftersom allt skit syns då (på gott och ont) och vill inte ha för mörkt för det tror absolut inte passar till min lägenhet.

Det grå golvet på bilden verkar ändå inte för ljust eller för mörkt utan rätt lagom.
Det brunaktiga efter det grå kanske inte heller skulle vara helt fel? Skulle kanske smält ihop bättre med övriga golv som är Tarkett Ek 3-stav

Priset är oxå helt OK!

Får ta en sväng bort till Byggmax och kolla någon dag.

Har ett laminatgolv stående i Dotterns rum som aldrig kommer på sin plats, får se när Sonen hinner hjälpa mej men han bara mekar med Den Stora Kärleken just nu (bilen alltså vad trodde ni).
Han vill så gärna ha den klar till Påsk då Bilmässan är på Elmia.
Han ska inte ställa ut men vill väl glida runt o glänsa antar jag.
Undrar när mamma får sej en åktur i den läckra bilen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0