Gillar klänningar och ballerinaskor

Surfade in på Ellos och hittade lite som jag gärna skulle vilja ha bl.a denna söta klänning till sommaren. Kostar endast 179 kr, älskar modeller som är avskurna under bysten. Beställer den nog. Perfekt till den ev. kommande solbrännan.
Kul att titta lite på sommarkläder när vädret är som det är.
image80
Foto. Ellos

Även denna är underbar och kostar bara 199 kr, men tror att den kommer att åka ner över axlarna.

image81

Foto: Ellos

Tänk om man kunde gå i ett par såna här skor, då hade jag köpt dem omg. De kommer från Bronx och säljs oxå av Ellos. 895 kr kostar de och då ingår "ont i fötterna".

image82
Foto: Ellos


Jag håller mej till Vagabond ballerinaskor som jag är tokig i. Har några stycken som jag kommer att "bo i" när vädret blir bättre. Även Converse är en favorit, har ett  par svarta och ett par helvita. Skulle vilja ha ett par röda eller rosa oxå men man kan ju inte ha allt.

Jag betalar gärna lite extra för bra skor och stövlar, har köpt mycket billigt men får då nästan alltid rejäla skoskav och så blir skorna liggandes.

Tyck inte att jag har dålig fantasi när det gäller skor!!!

image83

Triss i Vagabond. De röda är inropade på Tradera för en billig peng. De vita köptes i våras på Scorett och är väl använda men otroligt fina i skinnet fortfarande, har blivit lite fula innuti. De svarta köpte jag i höstas på Vagabondaffären och är oanvända men kommer att användas flitigt. 

Nä. nu är det kafferast.........................jobbar imorgon men vet inte vart någonstans, är "sparad" ifall det kommer in akutbokningar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0