Jag går i väntans tider (på att få jobb idag)

Sitter här vid min dator och kan inte ta mej för något, för jag väntar på att jag ska få någon bokning idag.

Det är trist att sitta och vänta vill jag lova, kunde göra något vettigare av den tiden.

Tack och lov är det inte så ofta det händer.

Kom till Gränna helskinande igår, vissa delar av motovägen var igensnöade men allt gick bra.

När jag kom hem igår upptäckte vimsiga JAG att jag glömt att lämna tillbaka alla nycklar.
Blev svettig, för jag ville inte åka till Gränna igen.
Ringde upp äldreboendet och fick tag i tjejen jag jobbade med, hon bodde i Jönköping  och skulle jobba idag så jag åkte och la dem i hennes brevlåda. Sicken tur man har ibland!!!

Tyst och död är telefon...............................vill veta NU om jag ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0