Köp-stoppet upphävt!!!

image70

Idag har två hönor (eller är det tuppar kanske??) fått följa med mej hem från EKO, det var halva priset annars hade jag aldrig köpt det, har inte påskpyntat sedan barnen var små.

Blev även dessa båtformade skålar från samma affär. Ägde inte en lite mindre skål men nu har jag två ganska bra och mysigt skålar.
Den stora kostade 49 kr och den lilla 39 kr, det tycker jag är helt överkommligt.

Det var ju handdukshängare jag var ute efter men men men.......

Tabletterna på bordet har Dick köpt i Thailand åt mej.

Har haft en lugn dag på jobbet idag, tur det för jag slog upp de blå redan vid 04.00 i morse, klarvaken.

Nu är jag ju ledig i dagarna två så jag kan slöa och ha det gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0