Påskafton

Satt och väntade och fick ingen bokning, surt. Mycket ob-tillägg jag gick miste om, även timmar.

Jag hade ju planerat för jobb så jag visste inte vad jag skulle ta mej till.
Fick ett ryck och åkte till Lager 157 och
Bolagret, åkte därifrån tomhänt men så kom jag på att det är ju inte långt till Borås så jag och Clion åkte dit.
Där gick jag på Knalleland helt själv och strosade i alla affärer. Var inne på
Lagerhaus och köpte ett duschdraperi för endast 99 kr. Blev inget Marimekko denna gång men nästa ska det bli ett.
Annars var det inga mer köp denna dag, bra gjort Mari.
Kom till Jönköping lagom för att plocka upp Linda utanför hennes jobb på HM City.

Annars hände det inget speciellt min påskafton, tog det bara lugnt.

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0