Patrick Swayze, min idol.

Sov så sött vid 3,45 när Dottern kom in och sa: Nu åker jag. Hon och fem tjejer drar till Sälen i denna stund.
Hoppas de bara kör försiktigt och ta det lugnt på afterworken, har mina tvivel att det går lugnt till där men man ska ha roligt när man är ung!!!

Jag läser precis i Aftonblade att en av mina stora Idoler Dirty dancing"-stjärnan Patrick Swayze, 55, har drabbats av cancer i bukspottkörteln - en cancerform med mycket hög dödlighet.

Ser att en del tidningar skriver att han svarar bra på behandling och några att han inte har långt kvar för behanlingen lyckas inte.
Det är bara att hoppas på det bästa.


Han har gjort filmer som jag kan se om och om igen (gillar annars inte att se en film mer än en gång).
Bl.a Dirty Dancing och Ghost som är mina absolut favoriter.
image34image35










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0