Vem har stulit våren?

Det tog mej nästan 30 minuter att köra till Taberg i morse i värsta snöovädret.
Låg efter en bil mellan Råslätt och Norrahammar som körde i ca: 20 km/tim, sommardäcks-optimist!!

Har varit ut och gått i snö och slask men är man rätt klädd är det ju aldrig några problem.
Förmiddagen var underbar men när vi skulle hem hade det börjat blåsa upp ordentligt så den promenaden var mindra angenäm.

Vädret kan verkligen svänga, igår var ju en underbar dag och då var jag i hemtjänsten och fick njuta av vädret när jag gick mellan olika vårdtagare.

Hade lovat hämta Linda när hon slutade vid 18-tiden, hela city var folktomt. Fanns en och annan som försökte gömma sig under ett paraply men den lyckan blev givetvis kortlivad.......

I morgon blir det utedag på jobbet igen, här är det verkligen variation vill jag lova.
Den en dagen är inte den andra lik, det gillar jag (för det mesta). Passar mej perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0