Bara lite småfix idag + jobb

Idag har det gått på sparlåga hos Mari. Det ända jag gjorde under förmiddagen var att byta gardiner i mitt pyttelilla sovrum. Panelerna har fått ge vika för en vit plisségardin som jag köpte förra veckan på rea hos Åhléns. Lägger upp foton i morgon på den nya gardinen. Ska oxå hämta ner en annan lampa från mitt lager på vinden.

Gick och la mej en sväng vid 14- tiden för att vila, man blir rätt trött när man alltid vaknar runt 4-tiden på morgonen. Vaknar av att någon skriker genom mitt köksfönster Mari!!! Nu är kaffet klart. Vilka grannar man har, det är bara att gå ut till dukat bord.

Nu ä jag ledig i dagarna två eftersom jag till nästa helg ska åka till Falkenberg å jobbets vägnar. Ska försöka att fixa allt småplock som inte blivit av.

Inget Gällstad och Bolagret idag eftersom jag fick en bokning till kvällen så jag är precis hemkommen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0