Det verkar gå vägen med stolsöverdragen.

Så här såg det ut när jag provade innan jag tvättat det, nu har jag nålat in lite och det verkar funka ganska bra. Har den gamla klädseln under fortfarande.
Bara att dra fram den gamla Husqvarnan (vilket märke annars, man har ju jobbat där i 22 år av sitt liv) och sätta igång.
 
Börjar jobba vid 14,30 i morgon och går av på lördag vid 15,15 med sovande jour, skulle jobbat två dygn i sträck men chefen tyckte det var lite häftig.  Hinner nog inte börja innan jag sticker i morgon utan får fortsätta på söndag.

Ska bort på stan och hämta lite godsaker på mitt utlämningsställe. Spännande!!


image225

image226

Kommentarer
Postat av: tina

Hej!!!Vad kul att hitta hit!Jättehärlig blogg du har...Vad kul med en bloggare från Jkpg...är uppväxt där ,men flyttade hit till Habo för nitton år sen! Nu ska jag kika runt här hos dej,du har fått en ny läsare av bloggen det vill jag lova!

Ha en fin helg!
tina=)

2008-05-02 @ 10:52:52
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Mari

Tack! Gillar din blogg och läser den i princip varje dag. Kul när man bor "grannar".
Ha en bra helg, själv ska jag jobba så det blir dåligt med bloggandet.

2008-05-02 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0