Öppna sko-affär???

Ja i denna familj på "hela" två personer bor det två stycken 1000 fotingar kan man nästan tro.
Funderar skarpt på sko-köpstopp. I går var Linda på vinden och kom ner med fyra par skor till( tar mej för pannan) och så ut att vara i sjunde-himlen.

Detta är inte alla skor ska jag upplysa om för i hennes garderob finns det nog 10 par till + 10 par till på vinden (även jag är skyldig till några par av dessa).
(Vet att jag har två par nya Vagabond ballerina i kartong i mitt sovrum, detta förtränger jag)

Converse och Vagabond är favoriterna. Mina vita är så väl använda att ser bedrövliga ut invändigt men skapliga utvändigt så de hänger med mej i sommar med.

Skostället som ska bort nästa vecka:
image238

Garderoben i hallen.

image239

Skulle verkligen behöva skoskåpet Trones från IKEA


Men vart ska jag då göra av min byrå eftersoms jag är i stort behov av förvaring?
Finns inte en chans att jag kan ha byrån någon annanstans.
Får ta mej en kluring.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har samma problem här hemma och det blir inte bättre av att jag älskar skor :) Kram Sandra

2008-05-06 @ 09:17:14
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Martina

En till som älskar skor och coverse =)
Jag har också tittat på det ikea skåpet, billigt och snyggt!

2008-05-06 @ 19:00:20
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Anna

Ett tips. Jag köpte randiga lådor på IKEA fotograferade varje par och satte bilden på kortsidan av lådan sen ställde jag lådorna i garderoben

2008-06-11 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0