Sprayar och sprayar mina ramar.

Idag har det oxå blivit lite sprayat, alltså har jag varit inne i dimman en stund i dag med.
Några ramar till har blivit vita, har haft en massa Ribba ramar på vinden som varit i  björk och ek men nu börjar lagret sina. Alla har snart blivit vita eller svarta.

Vi bodde i en större lägenhet innan, den var på över 90 kvm och nu har vi bara 66 kvm så det är lite skillnad, inte undra på att man har saker över.

Här ska jag bo tills jag hamnar på "hemmet" om jag sjäv får bestämma, så bra trivs jag.

Funderar på att leta efter några snygga servetter , presentpapper eller några tygastumpar att sätta i dem, det blir billigt och bra.

Köksmattan kanske skulle passa bra att ha i???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0