Lite uppåt väggar..........

Nu har jag äntligen fått upp lite på väggarna i dator/syrummet.

Har satt upp tavelisterna och lite plock på dem, tröskverket till klocka får stå där så länge men ska ta bort batteriet för den låter nåt enormt och jag vänjer mej aldrig.

Lite Cult-ljusstakar som låg nerpackade fick plats....................och givetvis &-tecknet som jag verkligen tycker pryder sin plats.

Ska handla lite nytt till skrivbordet framöver i form av förvaring.


Gjorde som många andra, en tavla av tapetprover från Måleributiken och satte över bänken.





Nya ljusstakar i samma serie som de på bänken har inköpts sedan bilden togs.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Okej, det var nog kanske jag och sambon som fattade lite fel då=) Men att ta så mycket i frakt är ju helt vansinnigt=/



Vad fint det blev, ser så snyggt och harmoniskt ut!!! Tänkte jag skulle få se dej på Ikea idag, men jag såg ingen...!?;) Ha det bra, kram emmsan

2008-11-09 @ 17:57:13
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Monkan

Det ser jättefint ut på din arbetsplats, tapeten är urgullig till att börja med. Aha, så Cult har fått komma fram, du kanske har slutat vara trött på Cult nu :-) Snygga tavlor, Wordle ser det ut som. Jag har aldrig lyckats hitta nån stil som blir sådär blandad storlek på bokstäverna. Skärmsläckaren är häftig, den har jag också funderat på att lägga in, fast jag är lite feg med sånt där som man hittar på nätet så det brukar ta ett bra tag.



Tapetprover är användbart, jättesnygg tavla, och så coola ljusstakar på lilla bordet, de silvriga. Vilka snygga stolar du köpt och vilket pris, snacka om kap!!! Önskar att jag också hade nån att låna systemkamera av så man får testa lite.



Jag tänkte du skulle få jobba lite :-) Det är inte så farligt som det låter, en liten utmaning bara, ganska kul, för alla andra i alla fall... Den går ut på att berätta saker som sig själv, kika in hos mig så kan du läsa mer. Men du får bara läsa sakerna jag skrivit om mig om du lovar att anta utmaningen själv ;-)

2008-11-09 @ 19:25:55
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Jennica med vit inredning

Åh detta gillar jag! Älskar bokstäver.. men tycker dem e så dyra överallt?! Har bara mitt B som jag inte ens vet vart jag ska ha ännu hihi..



Tack! Jag är verkligen supernöjd med det gröna i sovrummet, nu ska bara lite mer inhandlas samt nåt annat ska upp på väggen.. e inte så nöjd med tavlorna fortfarande.



Din dotter har också en jättemysig lägenhet! Jag o sambon delade ju på en 120-säng förut, hade den i mitten o vi ramlade inte ur trots att vi sov två ;)



Kram

2008-11-09 @ 23:47:13
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Men gud vad mysigt alltså! Gilar trädtavlan skarpt. Har med funderat på att göra en sådan. Tänkte först med svart ram men vit var ju ännu snyggare. :) Läshörnan ser inbjudande ut. :) DU måste vara jättenöjd!? Sidebordet du gjorde blev ju kalas. bra jobbat! Nu måste vi snart färda vårat känner jag. SÅ trist med halvbyggen. :S





2008-11-10 @ 12:08:33
Postat av: Lina

Hej! Jätte fint du har det =) Var har du hittat skärmsläckaren???



Ha en trevlig dag!

Lina

2008-11-25 @ 15:56:37
URL: http://drumelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0