Jag har fått en utmärkelse............

av Monkan med bloggen Pyssla och Syssla och känner mej så hedrad, detta kan verkligen behövas nu när jag är lite blogg-less.

Fast som jag skrivit innan jag kommer inte ta en blogg-paus bara minska ner lite på bloggandet en tid för att få tillbax lusten.




Jag ska skicka detta vidare till andra bloggare som jag gillar och det är ett supersvårt val givetvis. Nu har Monkan redan skickat till två av min absoluta favoriter här bl.a  Fröken Fräken och Emmsan så dessa hoppar jag över för de lär få många ändå......

Detta är alltid lika svårt för det är ju många som inspirerar en och man får en speciell kontakt med.

Började skriva ner de jag ville ge den till, men fick sluta för alla som jag kommentarerar dagligen är mina favvobloggare, blir ett dilemma för mej att bara ge till några. Samvetet får sej då en törn och om det tycker jag inte.

Så alla ni som vet att jag kommenterar Era bloggar ger jag denna utmärkelse till med stor glädje!!

Kram på Er alla goa bloggare!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Då får jag ta att tacka då! För det var väl meningen att man skulle ta åt sig?;)

Nää- skojade bara.



Här är det regn, regn o åter regn. Jag o barnen tittar på tv och surfar o läser. Skönt faktiskt.

Så här många dgr i rad har det inte regnat sen vi kom hit!

Tittar runt lite på nätet o vill köpa lite bokstäver men herre min skapare va dyrt det är!!!



skall ta o fixa egna, annars så kommer det ju att kosta typ 3-400 kr! för 3 bokstäver.



Men du kanske har tips på var man kan fynda?



Annars sitter jag o sorterar lite i min inspirationsmapp här. Det har blivit några bilder nu under året.



Har inte heller ngn blogglust, utan sitter här o bara slappar o "inreder" i huvudet. Kan inte riktigt fokusera. Måste packa o fixa tapeter ungarna har förstört här.



Snart kommer ju svärgerskan ned för 2 veckors sol o bad. Sen åker vi ju hem!!!



Nej, nu är det fikadags här. Och mys i soffan.



kram o ha det bra!!!

2008-10-30 @ 08:49:05
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: tina

Men då var vi nog på Ikea samtidigt i går !!!Jag och dottern tog en sväng dit...fikade och endast ett stort doftljus blev det i inköp!

Idag snörvlar och hostar jag ikapp med ungdomarna här hemma som åkt på en

dunderförkylning...det blir nog te,tidningar och soffan för min del idag.



Det här med tapetinköp blir nog en riktig rysare för ...ju fler jag tittar på desto osäkrare blir jag....jag och maken får göra en gemensam uteslutning tror jag...=)Värre problem kan man ju ha hihi...



Kram på dej å ha det bra idá!!



tina=)

2008-10-30 @ 11:24:40
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: MO

Då får jag tacka då, för du brukar ju skriva långa o snälla kommentarer hos mig.....



Grattis till utmärkelsen själv...O nej tyvärr, jag har inte sett din blogglust någonstans, är själv lite blogglåg i mellanåt..



Idag har det snöat (ja det snöar fortfarande), o det är ju lite tidigt, meeeen I LOVE IT, får lite extra myskänsla, men det kommer ju försvinna snabbt.



Jaja, imorgon är det ju Fredag i alla fall, bästa dan i veckan....o då får man väl mysa till det med en god fika kanske.



Ha de fint vännen, skickar lite blogglust till dig, kramar

2008-10-30 @ 15:51:14
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Grattis till utmärkelsen :) Jo jag har också alldeles för mycket till väggarna men jag samlar på mig mer ändå ;)

2008-10-30 @ 18:14:34
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Det finns ju så många underbara bloggar att läsa och de inspirerar ju alla på olika sätt.



~Livet i byn

2008-10-30 @ 22:21:10
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja precis, kvalité över kvantitet säger jag!



Helg snart, stora planer?

Kram Mia

2008-10-30 @ 23:00:36
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Mari!

Håller med dig, inte lätt att välja ut.

Tycker att det känns fånigt på något vis.

Man kan ju visa uppskattning på annat vis. :)

Jag tycker att det känns dumt för dem som

inte får någon utmärkelse någon gång.





Ha en bra dag! Själv har jag åkt på migrän. :( Kram

2008-10-31 @ 08:38:02
Postat av: Anonym

Hallå....jo den där blogglusten kommer å går....ibland har jag kastt in ett inlägg bara för att jag känt att jag är tvungen till det, men det har inte känts bra så då har jag plockat bort inlägget strax efter!! Man måste känna för det! Jusst nu har jag haft blogglust men inte ork o tid att kommentera hos andra, men nu kände jag mig sugen att kika runt lite å se vad ni andra har för er....

Ja oj vad jag längtar att få piffa till i sonens rum! Vill börja NU!! Men ska iväg å jobba så det får bli senare.....



Ha det så skönt i helgen!!



Kram!!

2008-10-31 @ 08:54:57
Postat av: m a r i a k o d e n

Det var jag som skrev inlägget ovanför.....fullt av stavfel men så går det när man ska ska skriva fort.....



=(

2008-10-31 @ 08:56:22
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad roligt!

2008-10-31 @ 09:03:09
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja vi får hoppas att det löser sig. Jag tar vilket jobb som helst just nu. Man har ju lagt ut ganska mycket på inköp av varor och sånt, så vi får hoppas att det kommer gå bra, annars är det kris:P Grattis till utmärkelsen! Din blogg är super! Kram

2008-10-31 @ 10:10:50
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Roligt att du tänkte på mig. Det börjar verkligen bli svårt det där med utmärkelser och hur man ska ge dem vidare osv. Jag grunnar på en universallösning! ;-)

Man får helt enkelt offra sig lite för ett växthus! Fast vad ska jag ha i det? Jaja, sådana problem kan man sätta sig över!



Här finns det blogglust, men inte så mycket tid, särskilt inte för att hinna pyssla något (så mycket som jag är van vid) och sedan kunna visa upp. Just nu känns det som om det bara blir bilder på grejer som jag köpt klara.. men jag har ju ideer för helgen!

2008-10-31 @ 10:29:14
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: mirka

Ja i det här vädret hade jag inte gärna gått över munksjön.. men jag funderade faktiskt lite smått på om jag skulle gå till affären och köpa lite ägg så jag kan tröst-baka lite. Så tråkigt att sitta ensam och glo ibland.



Men om det börjar snöa ska jag bestämt ut, för det är ju lite skoj för Sigrid att titta på snön kanske.



Jaja, hoppas du har en bra fredag iaf! och grattis till utmärkelsen!

2008-10-31 @ 13:10:38
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: tina

Känner likadant med blogglusten...den kommer och går minsann!Alltid lika kul iallafall att kika in här hos dej!

Fick också en utmärkelse...och..man blir lite kluven vilka man ska skicka vidare till... jag gjorde som du!Man har ju så många bloggar man kikar in hos och man gillar dem alla!



Här ska det fredagsmysas snart...nåt smidigt i matväg blir det...sen ska vi in och hämta dottern i natt...Maken ska ut och sätta på dubbdäcken nu,de har ju varnat för halka så det är nog bäst!



Ha det fint och ha det gott i helgen!



KRAAAAAAAAAAAAM! tina=)

2008-10-31 @ 17:11:34
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: jenny

Grattis till utmärkelsen!! Ibland kan man behöva ta en liten paus eller minska ner på bloggandet.

Trevlig helg/jenny

2008-10-31 @ 19:07:01
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Zizzie

Ja man har blivit så van de sladdlösa att man inte kan stå still och använda en sån telefon längre ;)

2008-10-31 @ 21:17:27
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Jag är själv lite förvånad faktiskt. Nog för att huset bara är i ett plan och 3rok på 65kvm eller nåt sånt och att mycket måste fixas men jag hade nog väntat mig närmare miljonen eftersom det ligger så nära stan. Å andra sidan har väl inte alla börjat buda än och då kan det snabbt dra iväg. Har man tur är det nog många som skippar det pga storleken. Man kan inte mer än försöka ;) Trevlig helg :)

2008-10-31 @ 21:53:06
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Mia

Det märkte jag inte men är det så har du helt rätt. Sånt tycker inte jag om heller. Meningen är ju att man ska inspireras av varandra, inte racka ner eller tävla.



Har du en skön helg?

Kram Mia

2008-11-01 @ 13:35:59
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0