Jag är ingen bakmänniska

och äter knappt aldrig bakverk heller, så när kusinen fyllde år när jag var i Västervik gratulerade jag henne på morgonen med en kaka som min moster bakat och den "pimpade" jag till lite, givetvis fick hon lite skönsång oxå.



Min kusin och hennes sambo har byggt en härlig friggebod på mosters tomt, visar här det mysiga fönstret de satte dit.
Tapeten kommer från Rusta.



Moster fick en mulltoa på sina stora dag och den inspekterades närgånget.



Nu är det så att jag kommer nog ta en liten BLOGG-PAUSE, känner att jag varken har ork eller lust just nu.
Jobbar jättemycket över helgen och nästa vecka oxå och även helgen där på.....sen får vi se vad som händer.

Ska givetvis titta in till Er men inte i den utsträckningen som innan. Detta är vad jag tänkt men allting är ju relativt eller hur?

Ha en bra helg alla ni där ute! Kram från mej!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken snygg Rusta tapet, där kan man hitta lite bra saker emellanåt... Och tack för tipset, jag tror jag avvaktar... Va nu rädd om dig och försök njuta av de lediga stunderna du har mellan passen så "hörs" vi när vi hörs, vi i bloggvärlden finns alltid kvar när blogglusten återfinner sig! KRAM

2009-08-07 @ 07:35:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Blev mulltoan godkänd av moster?

Trevlig blogg du har...



kram från mig!

2009-08-07 @ 08:16:51
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Ha en trevlig helg :)

Mysig liten stuga . Där skulle man vara nu när sommarn äntligen kom .Ha det bra Pysseliten

2009-08-07 @ 08:23:49
Postat av: Milla

Jag måste säga, att det är en fröjd att titta in hos dig varje gång, så jag hoppas verkligen att den lilla pausen verkligen blir kort och att lusten infinner sig omgående!!! Men visst är det bra med pauser för all del... det ger nya perspektiv, och brukar väcka lusten igen. Får väl läsa igenom dina gamla inlägg under tiden du jobbar och sliter...

Hoppas nu att moster inte inspekterar lika intensivt varje gång framöver... hihi...

Stor kram till dig!

Tur att Bloglovin finns!

2009-08-07 @ 10:48:56
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Therése

Hihi, det var ju snyggt du "pimpade" till den kakan!

Tur du har bättre hand med inredning ;-)



Kommer sakna dina inlägg, men förstår ju att det kan kännas mycket när man jobbar intensivt en period.

Sen måste ju lusten och inspirationen finnas där också!

Men jag finns här kvar...tills du kommer tillbaka igen ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-08-07 @ 17:15:17
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Pausa du, vi finns här när du kommer tillbaka!



~Livet i byn

2009-08-07 @ 21:08:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Känner att det snart blir en blogg-paus för mig oxå.

Har jobbat ett par 6-dagars veckor nu. Och födelsedagar och allt är "kaos" härhemma känns det som. Bloggandet får ju inte bli ett "måste",

då mår iaf inte jag bra.



Jag prenumererar på din blogg, så jag ser ju när du är "tillbaka" igen.

Sköt om dig!

kram kram

2009-08-08 @ 06:49:39
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi jag är nog ingen cultare heller, har faktiskt bara diskmedelspumpen ur serien, har spanat efter en change, men aldrig kommit till skott... för jag tror inte den skulle bli så välanvänd. Gracilis serien i svart eller vitt gillar jag dock. Här har vi redan 25 grader så idag är det högsommar. Får nog fylla lurans pool :-) kram kram

2009-08-08 @ 08:32:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mirka

Vilken söt pimpad kaka:)



Jo, det är ju lätt att bara gå förbi och TITTA. Som att plåga sig själv en smula:)

2009-08-08 @ 09:19:42
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Monkan

Nämen vilken snygg pimpning av kakan :-) Hmmm, hittade moster nåt i botten av toan...?



Aha, en paus på gång. Tråkigt för oss, dina fans, men det är ju meningen att det ska vara KUL att blogga och är det inte det så tar man paus, helt rätt. Det är toppenbra att du informerar så att man inte behöver fundera på vad det är som händer. Jag tog t.ex bort en blogg från min länklista idag, den slutade uppdateras helt abrupt i mars och även om det ju är en helt okänd person så kan jag ju inte låta bli att undra vad som hänt. Man får hoppas att det är nåt roligt som är orsaken, t.ex storvinst på tipset eller nåt :-)



Perfekt tajming av dig med paus just nu i alla fall, när dina underbara Kivi-bilder ligger nästan överst i bloggen :-)

2009-08-08 @ 20:28:51
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0