Årets näst sista dag.....

har tillbringats med att vara ledig. Dottern och jag har kört ett lass bort till lägenheten och den fick godkänt av henne oxå (även sonen gillade den) men tapeterna får bottenbetyg. Mitt nya liv kommer att handla om gula, orange och blåa tapeter....urk. Ska minsann ta ett foto någon dag ska ni få se vad jag menar.....fast den har potential om man säger så, riktigt mysig.

När vi hade gjort det gick vi på stan lite och bytte lite julklappar och sen avnjöts en god sallad här hemma, även en powernap har jag hunnit med, det var inte helt fel.

I dag fick jag även tummen ur att hämta mitt paket så nu har jag två Wavehängare, tror de blir riktigt snygga till de orange/gul randiga tapeterna i hallen:-). Beställde dem på Designonline.se innan jul för de hade fri frakt, perfekt.

Eftersom jag bara fått lägenheten i andra hand än så länge (fast min väninna kommer inte att vilja ha tillbaka den) så kan jag inte göra något förrän jag fått första handskontraktet om jag nu får det annars är det bara till att flytta igen, urk. Men har ju vanan inne som sagt var.



Som ni kanske förstår så är livet lite rörigt just nu så blogglusten är i botten och även att läsa bloggar går lite halvtrögt, nja att kommentera iaf. Fast läser gör jag givetvis.

På årets sista och nästa års första dag ska det jobbas.........någon måste ju hålla igång Sverige och typiskt att det måste vara jag:-)

Ha nu ett riktigt gott slut och ett gott nytt år alla ni där ute!!!!



Kommentarer
Postat av: Mirka

Du är ju väldigt bra på att dra igång en trend i jkpg, så varför inte starta det nya året med orange tapet? Jag har nog sett att alla pallar som kan kläs om har försvunnit i ett svep. Och ljusstakar som kan sprayas:)



Hängaren är supersnygg! Jag har en vit sådan på önskelistan:)

2009-12-30 @ 22:00:47
URL: http://mirkajohanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kommer nog få till det du, det är du bra på:)Vill önska dej ett gott nytt år, kramar emma

2009-12-30 @ 22:45:55
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Fnissar gott åt din slutreplik..:)



Men du, de säger ju att färger är på frammarch... kanske du får en supertrendig lägenhet... och sedan inte vill måla om... Eller kanske inte...:)

Du får drapera alla väggar med vita lakan istället!!

Önskar dig all energi du behöver inför det nya året Mari!!! Så roligt att ha dig som bloggvän och jag hoppas på många inlägg under 2010!!

KRAMAR

2009-12-30 @ 23:29:25
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: pysseliten

Det samma :) Ska bil kul att se när du kommer i ordning sen :) Kram på dig ta det lungt idag :)))

Ska nu iväg och jobba :(

2009-12-31 @ 07:40:29
Postat av: Sockenvägens Söta

Jobba, jobba hör askungens möss sjunga Ja, jag är inte avis om man säger så, men hoppas du ffår trevliga arbetsdagar. Och jag förstår så väl "vaccumet" du befinner dig i innan du kan sätta igång och göra i ordning lägenheten - kan du på något vis påskynda 1:a handskontraktet månne?! Hoppas det. Varma kramar från Sockenvägen!!!

2009-12-31 @ 08:13:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Önskar dig detsamma!

Hoppas din blogglust kommer tillbaka när du kommer i ordning:)))



Há en bra Nyårshelg!

kramis

2009-12-31 @ 09:53:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Gott nytt år!!!

2009-12-31 @ 19:14:59
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0