Här ska det tävlas minsann!!!!

Då jag är lite lat ibland när det gäller bloggandet missar jag en massa tävlingar, men tänkte ta tag i det nu och här kommer två stycken jag är med i:

Först ut är bloggen Skönt hemma som lottar ut den vackra designklassikern Swing Vas formgiven av Britt Bonnesen för Normann Copenhagen. Varje vas är munblåst och därför unik. Storleken på vasen är 30 cm hög och finns i flera fina färger. Vinnaren väljer själv färg. Du behöver bara gå in på Inneonline och leta upp vasen och svara på hur många färger den finns i, enkelt och smidigt.




Andra bloggen ut är en av mina favoriter här i bloggvärlden som gör underbara budskapstavlor på löpande band. hon ligger i som en Duracell-kanin och stämplar och målar och kommer hela tiden på nya ideér till nya brädor. Det är ägarinnan med Lurans blogg. Tävlingen går ut på att En av er som tycker till har nämligen chansen att vinna just den bräda som ni föreslår. Brädorna ni ska föreslå finns här Made by seLes.



Kommentarer
Postat av: Ann

Ja men då håller jag tummarna för dig då! Mamma har vasen så jag får ju "ärva" den en dag.;)



Är oxå med o tävlar men säger inte var för då går alla in där o då minskar min vinst chans, he he.



ha en fin lördag!

2009-05-23 @ 20:15:48
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Mirka

Äh, latare än mig är du ju i alla fall inte.



Jag håller tummarna för att du vinner något av dessa(eller båda kanske).



Ha en skön kväll!

2009-05-23 @ 20:33:36
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack rara du för fin feed back och rara ord - värmer! :-) Blir lite rosa om kinderna ska du veta. Idag har vi åkt till stugan med panelen till innertaket. Vi hade ruggig tur och fick tag på vitlaserad panel ur ett konkursbo till kanon pris, så nu är det "bara" för mannen att spika upp det, senad börjar mitt roliga jobb att inreda - som jag längtar!!! Och i morgon bär det av till älgfarmen, ska bli spännande!



Hoppas du haft en fin dag och att morgondagen för med sig något spännande även för dig!



Kram kram

2009-05-23 @ 21:12:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0