Oj, vad det känns motigt i kroppastollen idag

image159


Jag känner mej som en urvriden disktrasa, det är sviterna efter gårdagens shopping i Ullared.
Efter en heldag där behöver man en heldag ledigt dagen efter.

Och jag som lovat Sofia att vi ska åka den 6 maj. Det är ju förfasen bara 3 veckor kvar........hinner jag repa mej?
Hjälp! Får lägga mitt schema så att jag jobbar kväll dagen därpå.

Det är det som är så perfekt med mitt jobb, jag kan själv styra mina lediga dagar och om jag ska jobba dag eller kväll.

Ska jobba inom hemtjänsten idag så det blir mycket gående men det ska nog gå bra för man får ju en hel del friskt luft när man går mellan vårdtagarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att du har varit på Gekås! Du köpte många fina saker! Klart du orkar åka dit snart igen, de har ju så mycket!

2008-04-17 @ 13:16:04
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Malin

Mari; Ah de tvar ju tråkigt! Vi har med massa med skor, hslt lill adamen som är skotok. :) Vi har en sittbänk, där vi förvarar lite skor också, samt tre skoskåp till på en annan vägg. Men vi ska fixa en "grovförvaring" i vår tvättstuga också. :)Kul att du har min blogg som favorit! KUL! :)

Åh vad kul med ULLARDED, vill med dit! =) Gubben min avskyr att åka dit sdessvärre. :( Får väl ta med en väninna & dra dit. :)

Mvh Malin Inspiration & design

2008-04-18 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0