Och så blev det ett litet "klick" igen!

Jag har tjatat om att jag inte har någon taklampa i köket men nu är den förhoppningsvis på väg.

Ringde Bolagret i Gällstad i lördags men de hade den inte inne just nu så då tog jag saken i egna händer och "klickade" hem en via nätet. Nu förlitar jag mej på Madde som sett den med egna ögon och tyckte den var snygg.

Beställde även nyckelhållare med magneter på. En till mej och en till sonen.

Här lampan, fast jag beställde en vit:


Nyckelhållare,  fast vita:



Bilder: Lånade från Bolagret.

Valde att visa dem i andra färger eftersom vitt inte alltid blir så bra på bild.

Blev lite sugen på denna men bestämde mej för den första delvis för jag kan tänka mej att denna måste dammas varje dag och det gillar jag inte...............tror även den blivit lite stor över mitt bord.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gillar lampan, den är fin!

Hoppas det ordnar sig med bilderna, har också gjort mistaget att ta bort fel bilder.

Kram

2008-05-19 @ 09:55:03
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har. Roligt att läsa lite nya bloggar. Den lampan kommer att bli kanon i vitt men den lampan längst ner är ju med väldigt snygg. Påminner om Kartells Fly. Hälsningar Sandra

2008-05-19 @ 10:22:12
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: madde

hmmm håller verkligen en tumme på att du gillar lampan nu S

2008-05-19 @ 17:40:49
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej, igen :) Jätte fin lampa, blev själv sugen på den :) Tips på någon lampa till sovrummet, vill ha ungefär en sådan som du tänker köpa till köket :) Kram /evelinaeli3

2008-05-19 @ 19:53:42
Postat av: Evelina

Ursäkta nu blev de fel :) menar till tvrummet :)

2008-05-19 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0