Beslutsångest..............

Nu har jag kommit hem efter en journatt och har börjat tvätta och stekt mina trattkantareller jag fick av Cissie igår. Var så vissen att jag satte mej på golvet och rensade dem men orkade inte steka dem men nu är det gjort.

Kan inte bestämma mej för om jag ska fixa sänggavlen eller om jag ska slipa väggarna i datorrummet och börja måla...............
Vill bägge men samtidigt skulle jag kunna tänka mej att bara ligga på soffan idag som Kronblom, har mått bättre om man säger så. Vet inte vad som är på G men nåt skit är det i kroppastollen.

Igår upptäckte jag en trist sak, nån har varit och kört på min älskling Clion. Jävla människor som bara smiter, en vit bil är avslöjad eftersom lacken från den har lämnat spår men sen vet jag inte mer. Tur att det inte är så jättemycket men småbucklor vid högerbakskärm är det iaf och se syns, grrrrrrrrrrrrrrr!. Måste ha hänt i Västervik för jag tankade innan jag åkte och tanklocket sitter precis där och då såg jag inget.

Nä, nu ska jag gaska upp mej lite och gå ut i tvättstugan..................nice!

Blivande sänggavel eller



lite slipning, det är frågan det.


Kommentarer
Postat av: madde

hallå gumman, inget av jobben springer ifrån dig så lägg dig du på soffan och glo på tv eller läs nånting - det förtjänar du :) kram

2008-09-23 @ 09:10:46
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: Joanna

Förstår att det kan vara svårt att välja vilket som ska göras först. Kanske du skulle köra en Kronblom ändå om du inte är riktigt 100. bättre att vila innan det bryter ut än efter, då hinner du kanske göra allt.

Åh va arg och besviken man kan bli då någon smiter. Jag har råkat ut för samma sak, dålig stil.

Svar: Jo det var en sådan fogpenna som vi använde senast, köpt i färgaffär. Men det är så mycket kalk i vårt vatten så fogarna behöver fyllas i ofta.

2008-09-23 @ 09:52:20
URL: http://mittlivsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller mer föregående skrivare ;-) Du är så duktig och donar hela tiden, så lite lugnt måste du ju få ha också. Vilket du än tar tag i sedan kommer det att bli spännande att få se resultatet sen!



Kram Anna

2008-09-23 @ 09:53:11
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Kan nog vara bra att vila sig innan man sätter igång - enligt min erfarenhet brukar slutresultatet inte bli så bra om man känner sig risig. Man tror att man kan kämpa sig igenom, men....

Jag hytter med näven åt bilkörapåaren! Jag blir lika störd när folk verkar krossa glas överallt där man kommer med sin cykel. Inget roligt att hitta en punkterad cykel heller...

2008-09-23 @ 13:52:14
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mammsen då, de kommer ordna sig. Herr Bilpolerare har ju lovat att hjälpa dig:) hihi.. KRAM min underbara mamma

2008-09-23 @ 15:55:56
Postat av: Pudeltanten

Stackars Mari, hoppas det blir bättre efter mer sömn i natt. Nått är det ju för herr Unnarydaren är oxo under isen. O U-M har ju varit under isen.

Hoppas jag klarar mig, jag har bara ont i halsen på morgonen...Vi får sluta pussas ;-)

2008-09-23 @ 17:00:11
Postat av: Martina

Oj vad du håller på... kul att se en profilbild på dig, större bild kanske ;) Ha det bra

2008-09-24 @ 16:53:11
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0