Lite av varje till hemmet

Jag satt och letat efter inspiration till att göra nåt kul att sätta på väggen och hittade detta tyg hos desingeonline.
På Iems på A6 fanns det och där hade de delat tyget i 2 delar och gjort tavlor av men jag tror jag ska dela det på 3 om jag nu jag köper det.


image38

Mamma och jag for vidare till Tyghuset i Taberg och där köpte jag detta fina sett från Cult Design till mitt hemska badrum. Cult har så mycket snyggt man kan kombinera ihop så när kassan tillåter nästa gång blir det något till köket.
 
Måste varit en människa utan sinne för färg som blandat olika nyanser av rosa. Golvet går åt aprikos/rosa?, kaklet ser du på bilden och väggen över kaklet går i grisskärt. Yes, det slår ni inte va???

image37


Igår köpte jag dessa ljusstakar på Hemtex, de hade som vanligt REA, nu var det ta två betala för en, så den snåle smålänningen slog givetvis till.

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0