Ha koll på bloggarna!

GOD MORGON MINA VÄNNER OCH ALLA SOM JAG INTE KÄNNER!!!

Jag måste slå ett stort slag för
bloggkoll.se. Gud vad praktiskt, att jag inte tänkt på det innan.
Här ser jag ju när mina favoriter gjort nya inlägg fast jag kollar runt lite ändå. Man hittar ju hela tiden nya bloggar som är intressanta. Ni som inte använder detta gör det för det var smidigt.

Jag kollade mej själv och jag var väl inte så intressant ( skojar) för det var bra två som lagt mej på sin bloggkoll
men jag har ju betydligt fler läsare än så och får oxå en hel del kommenterar nu förtiden.

Man får så himla mycket inspiration och tips att man blir precis snurrig, vill fixa och greja hela tiden fast sådan har jag alltid varit, speciellt vid denna tiden på året. Mina grannar bara skakar på huvuet åt mej nu för tiden. VAD PYSSLAR HON MED NU DÅ??? De tycker nog det är lite kul iaf. Kanske kan jag smitta dem?

Jag hann knappt köpa lägenheten så var hallen tapetserad, nytt golv i köket, nya bänkskivor och luckorna lackade och mer därtill, sån är jag.

Mina läsare ligger på mellan 30-45 st. om dagen. Detta har hänt på bara en kort tid och det är skoj.

Igår blev det lite fix och don, kommer att lägga upp bilder lite senare under dagen, beror givetvis när jag börjar jobba.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är bloggkoll en pärla! Skulle inte klara mig utan den funktionen. Självklart är du redan med på min blogglista. Kram Sandra

2008-05-19 @ 08:41:02
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0