Trevlig shopping och god mat!

Fick med mej grannen Cissie upp till A6 idag, jag skulle köpa grenuttag och hon skulle in på IKEA och köpa bajspåsar till hunnarna. Vem hade handlat för över 1000 kr när vi kom ut? Inte jag iaf utan Cissie.
Jag har en bra påverkan (eller dålig) på henne att shoppa loss. Hon köpte underbara kuddar, gardiner, burkar och bajspåsar i mängder. Just det, hon köpte en pudel till fast denna gången en oäkta sådan. Så nu har hon tre i olika färger.

Ny tillskottet i Pudelfamiljen:

Bild: IKEA

Äkta vara:

image221
Bild: Mari

Själv köpte jag överdrag till mina köksstolar, tänkte jag skulle testa överdragen till Henriksdal och de var som jag trodde för stora men ska tvätta ett av dem i 90 grader och sedan tumla så får vi se, annars verkar det inte så svårt att sy in dem faktiskt. Det kostade ju bara 100 kr/st så det går nog att fixa till så de passar får ta fram maskinen och sy in lite.

Var på Iems och jag handlade inget men Cissie öppnade plånboken igen......ojojojoj vad det kostar att följa med Mari till A6.
Till Åhléns och där var det kört för mej givetvis, köpte byxor och tyg till en sänggavel.

Sedan åt vi asiatisk buffé på Soya, yammi!!!

Återkommer med bilder på stolen och lite annat smått och gott senare för nu vankas det kaffe hos hunnarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0