Här händer det minsta möjliga.....

just nu. Jag har varken lust att blogga eller att pyssla, vet i 17 vad det är med mej men sånt är väl livet antar jag.
Att man har KÖPSTOPP gör ju inte saken bättre och speciellt om man som jag hamnade på Village igår med grannen......va mycket snyggt de fått hem men jag var ståndaktig jag, log och led tappert. Surt sa räven.

Målat har jag gjort lite, den fula brickan är snart inte så ful längre, har bara lite småfix kvar och ramarna har blivit svarta och en är uppsatt i hallen. Blev bättre med svart ram än vit enl mej själv iaf.



Gillar tapeten som sitter i ramen.....



Just nu sitter jag med min lilla dator och får nog göra så ett tag till för jag skulle bara köra mobilt internet tänkte jag men ångrade mej och ringde Telia men tydligen har de tre olika system och i två står det att jag är aktiv och i det tredje annullerad. Satt bara i telefon hos Telia i minst 3 timmar i fredags för att få detta konstaterat...... kundtjänst, support, kundtjänst, support, kundtjänst, support tills en superduktig kille i supporten tog hand om allt åt mej så jag slapp bollas fram och tillbax.

Nu kan det ta upp till 12 dagar innan jag får igång det igen men det går ju ingen nöd på mej precis förutom att jag har en massa dokument i den andra datorn som jag måste kunna skicka, kanske kan använda det mobila internet och se om jag kan ordna det. Saknar Photoshop....

Ha en härlig söndag i det vackra sommarvädret, vägrar höra order HÖST ännu.

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Höst, det har vi redan i norr. Men jag önskar att det kunde bli en varm och fin höst för vintern är nog så lång här i ödemarken.



~Livet i byn

2009-08-23 @ 09:34:01
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Ja visst är det tråkigt med köpstopp? Å andra sidan hinner man fundera på vad man verkligen vill ha så pengarna blir bättre använda förhoppningsvis ;)

Ramen blev ännu bättre i svart och tapeten och lampan är ju jätteläckra!

2009-08-23 @ 10:09:07
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

Hej Mari! Det är så TRIST när man varken har lust med pyssel eller att blogga. :( Men så är väl livet som du skriver. :) Känner mig med rätt "hglös" emellanåt.

Och visst påverkar ekonomin också för om allt man ska göra / pyssla med kostar ju! :( Jag hoppas du snart ska få "glöden" tillbaka. :)Den kommer nog när du minst anar. :)



I dag ska jag på loppis med en kompis. Ska bli kul!!

Hoppas man hittar något kul....



Trevlig Söndag på dig!



Hoppas jag har skrivit riktigt, har inga glasögon på, sitter med ansiktsmask. :)) Så jag skriver lite på chansning. :)

2009-08-23 @ 10:14:38
Postat av: Maria

Så fint det blev med tavla=)

Det är jobbigt när orken tryter...men den kommer ju tillbaka!!!

Jag blir alltid galen när jag ska sitta med telia eller nån annan liknande organisation!!! Att det alltid ska vara så krångligt och ta sån tid...



Hoppas du får en skön dag =)

Själv ska vi på cirkus=)

Kram

2009-08-23 @ 10:43:54
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättefin tavla!

Ja, ibland har man ju ingen lust alls för att blogga eller greja. Så känner jag också emellanåt:(

Trevlig Söndag!

kram

2009-08-23 @ 11:05:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad duktig du är som köpstopp:ar, det har jag tänkt länge nu att jag också ska göra men attans vilken dålig disciplin jag har att komma igång med det! Är nog inte riktigt redo än, särskilt när så många fina höstprodukter dyker upp i butikerna nu :)



Jobbigt när det krånglar med datorn. Då upptäcker man hur otroligt mycket man ofta behöver den... Hoppas det löser sig i varje fall.



Vilken söt tavla! Kram, Sofie

2009-08-23 @ 14:59:28
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Milla

Ja, den där lusten åker allt lite hiss, och det är väl bara att acceptera... men visst är det tråkigt när den är nere på källarplan...

Din verkar dock vara några våningar upp som får till både lite pyssel och ett trevligt inlägg!

Tapeten är verkligen fin! En vän till mig har två våder av den i sovrummet och det är så fint!

Ha en skön söndagskväll!

Kram

2009-08-23 @ 18:51:33
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack rara goa du! Och så fint det blev med svart ram, riktigt höstlikt och mysigt, håller tummarna att både blogg och pyssel lust återkommer för jag älskar att se vad du pysslar med och inspireras... Kram

2009-08-23 @ 18:52:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Jajamen, sommar det är vad det är! Trist att inte ha mycket till blogg- eller pyssellusta, men om du jobbar för fullt kanske du inte hinner med att skaffa dig någon inspiration..?

Jo, får nog hålla med om att svart ram på tavlan passade bättre! Har i helgen sprayat om lite vita ramar till svart, jepp spraydjävulen är i mig!!

2009-08-23 @ 19:50:13
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: InneoUte-Malin

Så drygt när tekniken strular.



Ibland tryter onekligen inspirationen. Även min. Då gäller det att ta lite paus.



Du ser inte ut att lida brist på inspiration på hemmafronten i alla fall. Supersnyggt med tavlan och de härligt röda sakerna till! :-)

2009-08-23 @ 20:14:27
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: pysseliten

oj då är du väl jätte arg på mig som har ordet höst

Jag får väl be mannen om ett nytt . Men du har ju sporrat mig till massor spray om saker loppis

Och du har en super fin blogg :) Det är ju inte alltid så lätt att hitta något att blogga om .

Jag pysslar ju inte alltid heller . Men har fått så många underbra kometarer så är super glad :)Kul att någon vill kolla min blogg fast jag stavar illa och korten blir inte så bra heller men är glad att jag börja blogga för en bra träning för mig :) Kram på dig Pysseliten :)Du DET VART SUPER I HALLEN

2009-08-23 @ 21:16:15
Postat av: Therése

Håller med dig, bättre med den svarta ramen...jättesnyggt!

Trist det där med Telia, sånt där vill man ju att det bara ska funka smidigt!

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-08-23 @ 23:28:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Nyfiken, vad provade du för modell?



Jag använder mina Odd Molly kläder när jag jobbar i butiken. Aldrig hemma eller på förskolan. Sedan använder jag dem också om jag åker bort eller ska vara lite mer fin.



~Livet i byn

2009-08-24 @ 07:02:22
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja ibland har man helt enkelt ingen lust eller ork, men den brukar komma tillbaka =)

Vad fint det blev med tavlan, den var fin innan också för den delen.

Ha en skön kväll!

Kram Rebecka

2009-08-25 @ 19:02:59
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0