Den lilla svarta!!! Micron från Whirlpool

När jag var hos Dick igår försökte jag fixa till hans micro så den blev fin men inte fasen gick det.
Den är i rostfritt och är ett stor elände som tar upp hela bänken. Han har försökt att göra byteshandel med mej och min Whirlpool hörnmicro men ack så kommer det inte att bli.

Kom på att jag har spray för rostfritt så nästa gång ska den få sej en omgång.

Har sagt att han ska bygga in skrället i ett skåp men tydligen hinns det inte.

Jag hittade denna som skulle passa perfekt hos honom dessutom är den svart eftersom han en förmåga att lämna sin avtryck på allt eftersom han aldrig blir riktigt ren om handsingarna när han alltid mekar med bilen.

Ja, Cissie jag vet att du har en sådan och den är såååååååå läcker, skulle faktiskt oxå vilja ha en svart.

image146
Bild: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=284859


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0