Iems och Åhléns, skattkammare!

I går när jag var en snabbis på Åhléns ringde Gun från Iems i City och sa att min lilla brevlåda från Bruka kommit. Det var snabbt fixat. Ska ha den i min hall när den är fixad och den passar så bra till nyckeskåpet jag fick av Dick i julklapp förrförra året.

Tyget ska bli en stor tygtavla till Linda, Åhléns hade 20 % på tyger och handlande man för 300 kr fick man ett presentkort på 50 kr.

Köpte även en plisségardin på REA som antingen ska hänga i Lindas rum eller mitt, Hoppas hon inte gillar den för jag vill ha den i mitt sovrum. Skulle vara perfekt där eftersom solen värmer min lägenhet till kokpunkten på sommaren. Snyggare att dra ner är min hemska rullis. Vi fixar nåt annat till henne ist. tror jag.

image212

Nyckelskåpet

image213

Tyget:

image214


Kommentarer
Postat av: Madde

åh vad fina inköp du gjort - skulle oxå velat ha den postlådan från bruka..vet inte vart jag ska hitta den bara :)Ha en jättefin valborg, kramis

2008-04-30 @ 17:31:37
URL: http://madelaines.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för tipset om stolarna på IKEA. Har sett dom tidigare men vet inte riktigt hm. Jag vet flera andra bloggare som har dom. Kvittar ju egentligen men roligare om man har något annat. :)

Måste fråga! Vart köpte du postlådan, är ute efter en sån i den färgen till barnen att ha utanför lekstugan! Svara gärna på min blogg. GO KVÄLL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0