Inget Ullared, tyvärr.

Idag var det tänkt att vi skulle åka till Ullared, men känner mej inte riktigt pigg så vi ställer in det.
Då kan jag tala om att ställer jag in Ullared då är jag verkligen inte i form.

Kan vara så att en förkylning är i antågande så det är därför jag känner mej så trött så det är allt lite synd om mej just nu.

Har haft sovande jour i natt så jag har inte sovit något vidare. Är inte heller utvilade sedan min vaken-natt.
Jag är ju en aning knepig med min sömn. (Kanske är det ev. förkylningen som är orsaken till tröttheten)

Inte lustigt om man skulle åka på en förkylning när man jobbar som jag, det hostas och snoras överallt nu.
Att man skickar iväg genomförkylda människor till Dagcenter begriper jag mej inte på.
Det är ju inte bra varken för dem är för personalen som jobbar där, men så är det tyvärr.

Ska vara som Kronblom idag och bara ligga i soffan och ta det lugnt.........



Foto: http://gfx.aftonbladet.se/


Kommentarer
Postat av: TittiTittitut

Jisus...nu e du dålig om du tacka nej till Ullared. Jag kan inte vara "inkoipplad" jobbar så ögena blör. Gick d bra med TV:n?

2008-04-08 @ 10:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0