Krukgubbe/ar, krukpojkar

Någon som vet om Krukgubbarna fortfarande finns att köpa, har letat som en besatt men inte hittat dem någonstans.
Har hittat dessa på Alibaba men det är inte riktigt de jag är ute efter utan den andra varianten som funnits på City-gross och Inredningsfabriken. Jag har på känn att de inte tillverkas eller säljs längre.
Fast de här är ju rätt kul oxå men är lite så klyven när det gäller att beställa från något annat land, tycker det verkar krångligt.

Grass Head Man,grass Doll,mini Plant,little White ManGrass head man,grass doll,mini plant,little white man

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fortsatt bra Valborg :)

2008-04-30 @ 21:49:48
URL: http://wiiiberg.devote.se/
Postat av: Emelie

Skulle bara upplysa om att allt känns mycket bättre nu sen vi pratat i telefonen med varandra ca 10 gånger under kvällen. Man HÖR verkligen hur dåligt samvete han har och ordet "förlåt" har dykt upp. Senast vi skulle lägga på sa han: "Emelie. Jag hoppas att du vet att jag älskar dig." Karlar är bara väldigt dåliga på att visa det! Morr. Men nu är allt frid och fröjd. Han kommer strax hem och jag var förbi det nya stället där Crystal låg innan och bokade bord åt oss i morgon. Känns som en nytändning på förhållandet :) Ibland krävs nedgång för en otrolig uppgång. Tack för trösten och omtanken! KRAM

2008-04-30 @ 22:23:53
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se
Postat av: amanda

Oh, vilka fräna! :D

2008-05-01 @ 17:00:33
URL: http://sundancekidd.blogg.se
Postat av: Lise-Lotte

KRUKGUBBAR finns att köpa här www.commershuset.se

2008-09-13 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0