Lite vårrensning både här och där!!

Har varit uppe på vinden idag på middagsrasten men lite av varje. Nu är det vinterklädernas tur, här hänger de och väntar..................vem ska bära upp dem?? Den stora frågan hos Mari och Linda . Har vi tur går det upp av sej själva. Skönt att bli av med de tjocka jackorna från garderoben så vi får mer plats.
Vi ska ju till Ullared och fylla på.......

image144


Har även köpt lådor på IKEA idag och har bestämt mej för att bli mer ordningssam när det gäller papper, men det har jag ju lovat mej själv efter varje röjning. Kanska jag lyckas att läxa upp mej själv denna gång?
Men vart sjutton ska jag göra av lådorna? En angenäm fråga!!
Står nu på golvet i mitt sovrum.

image145

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!Vilket fint hem du har och vilken mysig blogg, här kikar jag gärna in fler gånger när inte klockan e så mycket=)Kram emmsan

2008-04-15 @ 00:01:16
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0